9/8/17


http://www.efsyn.gr/arthro/sto-timoni-toy-oasth-o-stelios-pappas

πόσο πιο γελοίοι, ο Στελλάκης νογάει από Οικονομικά? με κλωτσιές δεν τελείωσε την ΑΣΟΕΕ, όπως κι ο Νεφελούδης? κομματοσωληνόγεροι, εμπρός για τον Αντρέα για μιάν Ελλάδα, την δική σας, ποιός μιλάει? το κομματοπασοκάκι, βγαίνει και με υφάκι, πώς το είπαμε το παλληκάρι, Σπίντζη, σπριν ή πώς αλλιώς είπαμε? μην μας χαλάτε τα πένθη μας,  για αμέτε μας λιγάκι διότι μας κρύβετε ήλιους και εμείς πενθούμε ανθρώπους, όχι ανθρωπάκια, χρειάστηκαν δύο και μισά χρόνια για να βρεθεί "θεσούλα" για τον γεννήτορα αυτού που έτσι και τον πετύχουμε στον  δρόμο δεν εγγυώμεθα ποσώς για την κάτω σιαγόνα του?

*αν θέλετε να ρθείτε, χρειάζονται σαφώς πέδιλα και γερές ανάσες, πάμε μπας και μείνουν πίσω η κομματοσωληνοβλακεία και η ένδεια στην οποία καταδικάσατε την δική μας γενιά, οι Στέλιοι, Νεφελούδηδες -"ήμουν άνεργος μέχρι να με χρήσει ο Αλεξάκος ΓΓ"- και κάποιοι με απίστευτη κοιλιά που δεν μαζεύεται ούτε κάτω από τα ΕΡΤικά σας τραπέζια, Τσουκαλάδες δεν τους λένε? πόσο ήταν το εφάπαξ του είπαμε?  700 χιλιάδες Ευρώ είπαμε? πώς δικαιολογήθηκε ο κηφήνας είπαμε? μην συγχέουμε τον δάσκαλό μου με τους σωλήνες, ημιάκαμτους ή με την σπονδυλική τους στήλη μονίμως σε ανερχόμενη έλιξη. αν περνούσε από το χέρι μου, στα τρία μέτρα οι πυροβολισμοί, στα τρία μέτρα-



*δείχνει να είναι δίπλα η σπηλιά αλλά απέχει 2 ναυτικά μίλια, της Μουρτιάς είναι 4 ναυτικά μίλια-

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...