28/3/15

ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΕΛΕΝΗ ΑΔΕΙΑΝΗ


Τί ξέρεις εσύ
μια αγκαλιά
σκέφτηκα να ξαπλώσω
ύστερα
έχω κουραστεί
από τη θλίψη
τον ύπνο
το θρόισμα των ποδιών στο πάτωμα
το είδωλο στον καθρέφτη
που δεν λυπάται
είναι μόνο
κομμάτια ακινησίας
ένα τόσο δα μπορεί να μου ανήκει



Idhull 
nga Eleni Nanopoulou

Ç’di ti
një përqafim
thashë të shtrihem
pastaj
u lodha
nga hidhërimi
nga gjumi
nga fërfërima
e këmbëve në dysheme
nga idhulli në pasqyrë
që s’i vjen keq
është vetëm
copa palëvizshmërie
kaq gjë ndoshta më përket

(Shqipëroi: Sokol Çunga)


Μανταλάκι

Φτιάξε μου ένα κήπο εδώ μια αυλή
μ’ ένα μανταλάκι πιάσε μια αγάπη
κι όταν στεγνώσει σκέπασε με
σκεπάσου

Kapëse
nga Eleni Nanopulu

Bëmë një kopsht, këtu, një bahçe,
me një kapëse kap një dashuri
dhe kur të thahet, mbulomë,
mbulohu.


(Shqipëroi: Sokol Çunga)



(λες και διαβάζεις Δημουλά...)

Η Ελένη μεταφρασμένη και αλβανικά από:

Shqipëroi: Sokol Çunga

(η επιλογή φωτογραφιών, δική της)...




ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

κι επειδή τα διδυμάκια δεν κρύβονται κι όταν είναι δημιουργικά και πολυαγαπημένοι φίλοι (ας αφήσουμε το συντοπίτες και ψιλοσυγγενείς...)  τα χαιρόμαστε εις διπλούν:

Πολύχρονα Λενιώ και Γιαννάκο μας:





Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...