20/7/24

1 χρόνος = κανένας

Σε ψάχναμε από τις 6 το απόγευμα, είχαμε μιλήσει το μεσημέρι κι είσουν καλά, τρόπος του λέγειν, πλην, καλά. Κι ύστερα η κατραπακιά, λογικά μιλώντας, μόνο θα ταλαιπωρήσο εφεξής, όπως κι ο αδερφός σου, ο Μανώλης μας, δυό μόνο μήνες πριν

 Πέρασε ένας χρόνος κι είναι σαν να μην πέρασε κανένας, ίσως γιατί λείπουν όλα εκείνα τα κινητά στοιχεία σου που θα βοηθούσαν στην πραγμάτωση πένθους. Λόγοι πρακτικοί αλλά απαγορευτικοί, είναι πολύ, μα πάρα πολύ μαρτυρική η αναμονή, εδώ αγωνιούν οι αγαπημένοι φίλοι-γείτονές σου, φαντάσου εγώ.... δεν γίνεται αλλιώς, όμως. Για την ώρα, κάνω τις ασκήσεις μου, πηγαίνω στον κύριο Γιάννη που με μαλώνει για την πρόοδο και.....μου λείπει φριχτά η Σάμος και το σπίτι μας, ο κήπος κι ο δρόμος μας. Τα τελευταία χρόνια έλεγα πως πρώτα νοσταλγούσα την Σάμο κι έπειτα τ' Ανάπλι, είναι που όταν πρωτοείδα το Βαθύ, κείνον τον Αύγουστο του 1982, μου φάνηκε σαν την γενέτειρα. Ως σήμερα, έτσι μου φαίνεται, όσο κι αν δεν μ' αρέσουν οι Σαμιώτες,  με τα χρόνια έμαθα να τους εκτιμώ, σαφώς περισσότερο  από τους τοξικούς σημερινούς αναπλιώτες. Για τούτο σε έκανα Χριστό να μετακομίσουμε στο Βαθύ, η απάντηση σου ήταν πάντα, σπίτι μου είναι η Αθήνα, μην εκπλαγείς εκεί ψηλά που είσαι αν με δεις να μένω στο Βαθύ... Θα κατέβω κάτου και υπόσχομαι πως φέτος θα γίνω πιο δραστήρια, έχουμε έναν σωρό θέματα εξάλλου, δεν θα κλείνομαι στο σπίτι να κοιτάζω το Παλαμήδι, που γιαυτό διάλεξες αυτό το σπίτι, θα πηγαίνω φυσιοθεραπεία και θα κάνω μπάνια-μπάνια-μπάνια, θα βγαίνω έξω και θα δω πώς στο καλό θα γίνει η κάτου μετακόμιση. Κάθε που περνάω από μπρος, αν το αντέχω, σε κοιτάω, αν όχι, κατεβάζω την φωτογραφία σου. Σε ανακινώ μες στην μικρή λήκυθο, ζωηρά απαντάς, είμαστε εντάξει, άρα.

Δεν ξέρω και τι τραγούδι να σου παίξω, τα δικά σου, με την δική σου αηδονίσια φωνή είναι κλειδωμένα στο ερμητικό σου ακόμη σπίτι, μόνο τα φυτά σου λαμπραίνουν, μου λένε τα παιδιά, τα φροντίζουν ανελλιπώς, σ' αυτό μοιάζατε πολύ με την κυρία Τερέζα, την μάνα μου, γεννημένες κηπουρές. Οπότε, να σου παίξω κείνο για την Κύπρο μιας και σήμερα είναι η επέτειος των 50 χρόνων, ελπίζω να το χαρείς, Ουρανάκι μου. Σε χαιρετώ εκ γης ορμωμένη.

https://www.youtube.com/watch?v=qK9m6d5Hbb4






1 χρόνος = κανένας

Σε ψάχναμε από τις 6 το απόγευμα, είχαμε μιλήσει το μεσημέρι κι είσουν καλά, τρόπος του λέγειν, πλην, καλά. Κι ύστερα η κατραπακιά, λογικά μ...