18/4/21

ωραιοτητες

https://www.youtube.com/watch?v=0GSc5rYzVu8

ευχαριστώ πολύ τον συνομήλικο Σωτήρη για την τιμή, εν αναμονή 3 συλλογών και ισοπόσων μεταφράσεων, με περιέλαβε ως μη όφειλε

αναλογιζόμουν, γιατι η τιμη συνυπαρξης με την κυρια Μελιτα Τοκα? κανονικα, σε αυτην την ανθολογια επρεπε να περιληφθει η μανα μου και οχι εγω, τοσο φιλες με την Χρυσανθη Ζητσαία, με την  Μελισσανθη, με την Ζωη Καρελλη,  με την Κική Δημουλα, η Κατερινα Αγγελακη υπήρξε δική μου γνωστή... soit...χαρηκα πολύ που "χορταστικά" η Μπίλλη Βέμη, μου είπε ο Σωτήρης: "πώς αλλιώς"? τόσο δική μας και των δυονών μας από τον καιρό της Πλατείας Μαβίλη, ευχαριστείες, είδα σήμερα τον τόμο, μικρόν το δέμας, μέγιστον καθ' ύψος, ευχαριστείες, compagno Michele https://www.youtube.com/watch?v=hAqSvm-whxU

un puo personalle.... anche troppo...

χρειάστηκε μία δεκαετία κι ο θάνατος του Ιβαν Ντελλα Μεα για να εμφανιστούν τα δύο του εμβληματικά τραγούδια, ταιριάζουν όσο τίποτα σε αυτήν την ανθολογία, γυναικεία ποίηση? ας γελάσουμε...

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...