18/8/20


τι κατάρα να κατάγεσαι από πόλη όπου όλοι "σκοτώνονται" με όλους, με αποτύπωμα βαριά "δεξιό", παλιά και βαρύτατα βασιλικό - τυχαίο που ο τέως διατηρεί κατοικία στην Ερμιονίδα? ουδείς το νομίζει- άχρηστοi όλοi στην δήθεν Δημοτική αρχή και να πρέπει να "γίνει" η β΄εγγραφή της Ναυπλίας.... Οι επισκεψούλες της μποτοξοναρισμένης Γιαννούλας μας μαράναν, μια χούφτα μεις οι κάποιοι "περίεργοι" να προσπαθούμε, να προτείνουμε, να επιμένουμε, να επιμένεις να πας να ξανακατοικήσεις κειπέρα -η διαίσθησή μου, το "όχι" του πατέρα μου από το επέκεινα κι ο Θεός της Παναγίας μας με φυλάξαν να μην αποδεχθώ στο όχι βαθύ παρελθόν θέση κειπέρα..... Αν μεταγραφεί η β' εγγραφή της Ναυπλίας για το 2021 να βάλω μόνη μου χαλκά στην μύτη.... εδώ, μόνο ένας Ελύτης μας σώνει: https://www.youtube.com/watch?v=UjnH2A4SF8M, γειά σας κυρίες και κύριοι μενεξέδες!!!

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...