21/7/20

Ουδεμία σχέση!
Εγώ είμαι ο ποιητής Μπασιάκος.
Κι’ από ’δώ, η κυρία γροθιά μου.
Συνεννοηθήκαμε πιστεύω.
[ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ]


όλοι στην Ριτσώνα θα συναπαντηθούμε σύντομα, μας τάραξες το σύμπαν στο Τσαφ, μας κούνησες το μυαλό τώρα, καλή στράτα Θοδωρή, οι ωραίοι την κάνουν νέοι, adeus

https://www.youtube.com/watch?v=Z7cuTnbF-2c θυμάσαι που χοροπηδάγαμε το 2012 στην παραλία σαν βατράχια κι η Μαριγούλα-πάγο ? έτσι, καλή στράτα βατράχι, ευχαριστώ για την φιλία και την αγάπη από το 1977,όπως είπε και το Ελενάκι μας χθες, "καλλίτερα, την ""'εκανε εγκαίρως""" γειά σου παιδάκι

*μια πελώρια θλίψη υπερίπταται από το ξαφνικό χθες, γιατί ρε Θοδωρή?*

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...