26/7/19

θα καπνίζω μέχρι να πνιγώ


-εγώ είμαι η νέα γυναίκα που θα καπνίζω και θα ψηφίζω η κάθε μια μας αξίζει για δέκα δεν δίνω γι’ άντρες έναν παρά-


αυτός ο Παναής Μπεχράκης μας έχει ζαλίσει τον έρωτα, από νεώτεροι ως τώρα στα γεράματα, το ξέρουμε βρε συ πως αν λάχει -μπορεί και να μην λάχει- να σκοτωθούμε καπνίζοντας, επιλογή μας,  αυτό το politically correct που έφερες από τας Αμερικάς, δεν εβαρέθης πια?, εμείς, από τον καιρό που είμασταν σε διπλανά θρανία στου Μανωλκίδη για την Ιατρική, βαρυόμασταν οικτρά το καθηγητικό σου υφάκι, σε κάμανε και καθηγητά κι από τότε μας κανοναρχείς, περάσαν δύσκολοι καιροί, είναι αλήθεια, με χαλαρούς συριζαίους, τώρα, πάλι στο στοιχείο σου, δεν καπνίζουμε σε περιβάλλον παιδιών, βγαίνουμε σε μπαλκόνια και εξώθυρες με -30, δεν καπνίζουμε σε κλειστούς χώρους, βγαίνεις στα ΜΜΕ και τρομοκρατείς κάτι γηραιούς συνταξιούχους που έχουν μόνη συντροφιά την άθλια ΤΒ, διαχείριση ΜΜΕ, να σας χαίρεσθε και κάθε τόσο να βγάζετε τον Παναή για έναν δεκάρικο ακόμη. Σπολλάτι το λέμε στο χωριό μου, ο αντικαπνιστικός νόμος μας μάρανε, το ότι μας γονατίσατε όλοι εσείς επί 30 χρόνια, μπα, ε? δεν μετράει, για αμέτε μας λιγάκι, δηλαδή.

https://www.youtube.com/watch?v=6etalJ5SGu8

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...