14/12/17


εμένα οι φίλοι μου
δεν επιδεικνύονται
δεν τους νοιάζει
νοιάζονται
εμένα οι φίλοι μου
στο πουθενά
τηλεφωνούν για να πουν
πως νοιάζονται
εμένα οι φίλοι μου
λίγοι
τηλεφωνούν
μιλούν
επικοινωνούν
για να ρωτήσουν
"πώς είσαι, πότε θα βγεις?"
εμένα οι φίλοι μου
είναι μετρημένοι στα δέκα δάχτυλα
τα κάμπτω
και μου φωνάζουν
"άνοιξε"
εμένα οι φίλοι μου
έρχονται από το πουθενά
ξαφνικά
σπάζουν όλα τα δάχτυλα
τα κόκκαλα κοιτάζουν κι αυτά
εμένα οι φίλοι μου
πλουσιοπάροχα δρουν
εμένα οι φίλοι μου
ξέρουν
εμένα οι φίλοι μου,
ξέρω
σε μια φλασιά
καντάρια πιο πλούσια πια
εμένα οι φίλοι μου
στα δέκα δάχτυλα
τα φιλάς ένα προς ένα
εμένα οι φίλοι μου
ξέρουμε
χρυσάφια
τι να τα κάνεις τα δαχτυλίδια πια?
εμένα οι φίλοι μου
χρυσάφια από την Βενετιά
εμένα στους φίλους μου
να πω:
παιδιά.....

ευχαριστώ-

εμένα οι φίλοι μου γίνονται κήποι του Φίντσι Κοντίνι, σκαρφαλώνουν φράχτες, γίνονται πάλι παιδιά και νάμαστε στην άλλη γραμμή του ορίζοντα, εμένα οι φίλοι μου....




Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...