12/12/17

Εμμ. Μπενάκη και Αραχώβης γωνία

Το ξέρουμε όλοι:
πολύ ακριβό το τίμημα της ονειροφαντασιάς.
Το λεπτό σου πρόσωπο
κυλάει στο ρυάκι της Μπενάκη
Με κοιτάζει απορημένο
ή μάλλον τα παπούτσια μου:
Γιατί σε φαντασίωσα
Γιατί σε ονειρεύτηκα
σαν κάτι άλλο,
εξαιρετικό, απ’αυτό που είσαι;
Ο δρόμος δεν είχε απάντηση.
Εγώ σιώπησα.

Καιρό μετά,
οι απορίες ακόμα πλανώνται
πάνω απ’τον ευφάνταστο χώρο
των Εξαρχείων της νιότης μας.
Εγώ, αποφεύγω το πέρασμα.
Τα όνειρα είναι πια άλλα.
  1995-2001


Έφυγες

'Εφυγες πριν να έρθει το πρωΐ
και δεν είπες ν’αφήσεις πίσω σου
ούτε μια ρανίδα από σέναν.
'Ετσι, για να σε θυμάται ο χώρος.


Ανάπλι, 2000

Έπεα πτερόεντα?, Τυπωθήτω-Gutenberg, σειρά Λάλον ύδωρ, Δεκ. 2009





η φωτό Beurs
την ήθελα μπλε, ο επιμελητής και πάντα φίλος Κυριάκος επέμενε πως δεν γίνεται να αλλοιωθεί
-στις εκδόσεις, ω! φρίκη, βάζεις το κεφάλι κάτω, ως σήμερα, δυστυχώς-

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...