26/1/17

11η μέρα




Σήμερα πήρα το κανοκυάλι μου
και το παρακάλεσα
να φερθεί λίγο σαν τηλεσκόπιο
κοιταχτήκαμε με τον ουρανό
καλά-καλά
με μάλλωσε λίγο
«ε, ανθρωπάκι, για μάζεψε τα μικρομόριά σου
πριν να ξανακλαφτείς στο σύμπαν μου»
ποτέ δεν φοβήθηκα την προέλευση
-λέω
ας βρεθεί ένας Χριστιανός
ας είναι κι Εβραίος
να μου χαρίσει ένα τηλεσκόπιο
κι αν είναι γενναιόδωρος
να προσθέσει κι ένα ενυδρείο,
ας είναι και μικρό.
‘Ετσι, να κάθομαι τις νύχτες
να ψάχνω τ’ αστέρια, τους γαλαξίες και τους κομήτες
Από κειπάνω υπόσχομαι
να μην αφήσω ποτέ να μου πεθάνουν τα ψαράκια-
Όντως όντα.




*τι κατάρα κι αυτή κάθε 25 Γενάρη να κλείνει γκρίζα ρολά ο ουρανός
κι η σελήνη άφιλη
δεν πειράζει, θα ξανανοίξουν
η σελήνη πάντα φίλιος
τότε το σύμπαν θα γράφει

2023 perhaps,perhaps,perhaps*

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...