18/1/14


 

 

Σκηνοθεσίες


‘Όταν δεν έχουμε

λεφτά, αντοχές, εφόδια

να σκηνοθετήσουμε

τους άλλους

-Λείπουν τα φώτα, λείπουν τα φώτα,

πού θα μπούνε τα φώτα;

σκηνοθετούμε

τους εαυτούς μας

είναι πιο βολικό

Μας έρχεται και φθηνότερα.

Σεπτ. 2012
http://youtu.be/UltkwgwHj1E


"Δε μου αφήνει άλλο κενό το κενό
ποτέ η μνήμη ποτέ
ό,τι χαράζει με καίει στον οισοφάγο

καίει τα μάτια σέρνεται
αγκομαχά χωρίς αέρα
πουθενά αέρας .
Ποιο πορτοκαλί μου λες
τόσα ονόματα κι ούτε κανένας ξέρει
ούτε εγώ θυμάμαι πια κανένα
Στραβά σε πάει η μοναξιά
πλανήτης είσαι εσύ κι όχι από άλλο πλανήτη
δεν είμαστε στον ίδιο χρόνο
ποτέ δεν είμαστε
τάισέ με χρόνια να μεγαλώσω
ή δως μου ένα μαχαίρι
να σε κοιτώ απ'το διάστημα και να μη λέμε άλλο για χρόνο
να μη μιλάμε για το χρόνο.
ας μη μιλάμε για λίγο.
τόσα χρόνια δε μιλούσαμε".


Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...