29/9/12

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΜΠΑΣΔΕΚΗ

 Διαθέσιμο στην Αθήνα: Ιανός-Πολιτεία.
 


EΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ


για το

σπασμένο πόδι

να σας δει

ο κύριος

Παπαδίτσας

ούρα,ουρία,

ζάχαρο

κύριος

Σινόπουλος,απαρεγκλίτως

ακτίνες θώρακος

Εμμανουήλ

Αναγνωστάκης -κλείστε όμως

ραντεβού

εγκαίρως

για την ψυχή,

για την ψυχή,

ο

κύριος

Γιώργος

Χειμωνάς

-τι επιστήμων!

(ΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ,

ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΜΟΥ;)

ΤΙ

 ΔΕΝ

ΤΟΥΣ

ΒΡΙΣΚΕΤΕ

ΠΟΤΕ ;

ΤΙ  ΣΥΝΕΧΩΣ  ΚΛΕΙΣΤΟΝ  ΜΟΥ  ΛΕΤΕ ;

χτυπήστε νύχτα το

κουδούνι,

πάρτε τον πετεινό σας

αγκαλιά,

λαλήστε

τρις

και

να

μπροστά σας

οι

γιατροί

ολόδροσοι

 

ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ

γελούσες στην κουτσή

φορμάικα

τι Κάκια Μένδρη,

τι Αττίκ,

τι Ντιριντάουα

όλους τους ξέθαψες

τις Πανελλήνιες του ογδονταεφτά,

τον θείο ΄Εκτορα,

μια λέξη απ’ την εκδρομή

στα Τρίκαλα

το τυρρανούσες,

το’ψαχνες,

το πήγαινες  φιρί φιρί

πάλι μαζί ξεπέσαμε στον καναπέ.


Μ’ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ
θα σε σκοτώσει
το τσιγάρο (είπες)
το τραμ Πατήσια-Λάρισα
το νι πριν τα φωνήεντα
το ασετόν,οι λάμπες αλογόνου,
ένας φαντάρος Κώστας
απ’ τον ΄Εβρο (είπα)
θα με σκοτώσει επίσης
 
FASTEN YOUR SEAT BELTS PLEASE
νάτος,
νάτος πετιέται
όχι Πλαστήρας,όχι
 τον άλλο καβαλλάρη εννοώ
τον μαύρο-μαύρο
τον μαυρόγυφτο
τον στραβοκάνη
 
που θα σου τάξει αεροπλανάδα
Κυψέλη-Δάσος των Μακάρων
να λες αγκού
να φτύνεις χιόνι
να είσαι ο σούπερ μακαρίτης
με φαλάκρα
κι άλλες ψυχραιμίες
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΟΛΥ
όταν
φοβάμαι λίγο
βάζω
μουσική
ντίσκο  ταγκό  αρχαίες
ρούμπες-ό,τι βρω
μπροστά μου
όταν με πιάνει
απ’ το πόδι
(άσθματα,δύσπνοιες  και
τα λοιπά)
τηλεφωνώ σε
φίλους
νέα,παλιά,τι κάνει
ο τάδε, ναι βρε  παιδί μου,
 τι το’θελε
κι εκείνη
 το ψαλίδι!
 
όταν αρχίζει ν’ ανεβαίνει
ο  ‘Εβρος,τζάμια,
πολύφωτα στην αμμουδιά,
σπίτι να
τρίζει ,κάτωχρη σας
λέω
τότε μονάχα κάνω
το σταυρό μου
 ~~~~~~~~
 


 

 

 

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...