18/1/19

σήμερα, έχει πολύ καλό καιρό εδώ, και τότε, είχαμε πάει να αλλάξω λάστιχα στ' αμάξι, περπατάγαμε στο Άλσος, κρύωνες- να σκεφθείς πως έφτιαξα τζάκι και στο νέο σπίτι, χρόνους πια, λίγο δούλεψε, νομίζω όταν ερχόταν η Νάσια-ναι, σήμερα θα γιόρταζε, και σαν?-, αν την είχες δει την φωτό θα έλεγες-ίσως- είμαστε δύο σε ένα με κανένα χαμόγελο, moody always, θυμάσαι, θαρρώ, σόρρυ που δεν θυμάμαι πια, έχουν ενσκήψει τα γηρατειά και πάμε sauve qui sauve, θυμίσου να είσαι καλά-

17 χρόνια

Είμαι 17 χρονώ
στα μάτια σου
και 40 και 50 και 60.
Είμαι εσύ
στα μάτια σου,
με τα μακριά, σκουρομελάχροινα μέλη,
αψεγάδιαστα στη γύμνια τους
νευρώδη στην αφή.
Με τα φιλιά της σαμπάνιας
πιωμένα
απ´τις φλόγες που τριζοβολούν
 και πνίγουνε τις νότες
στις ανάσες μας
ανάμεσα στο εσένα
και το εμένα.
Είμαι 17 χρονώ
στην υγειά μας
με το πρόσωπο
χωμένο στο πρόσωπο της νύχτας.
Ήμουν 17 χρονώ
όταν οι χιονένιες νιφάδες
σκεπάζαν  τη χλόη του κήπου κι έλεγες:
«θα χτιστώ στο τζάκι
να μ’ έχεις για πάντα».
Ήμουν 17 χρονώ
σαν γέλαγες πάνω μου
και μ’ έστηνες ολόκληρη
στο άγαλμά σου.
Μια νύχτα,
το τζάκι τινάχτηκε στον αέρα.
Μετακόμισα σε άλλα μάτια.

 Ιαν. 2011
             
 Μου σώνεται ο Χρόνος

Μου σώνεται ο Χρόνος
μου σώνονται τα μάτια
μου σώνεται η ανάσα σου
Μου σώνεσαι εσύ.


Mάρτιος 2011


- άσχετο, υποθέτω πως έχεις τα ίδια αψεγάδιαστα μέλη- εννοείται πως τα 60 εκατέρωθεν είναι παρελθόν, πάντως τα βιβλία ανοίγονται καμιά φορά και η Μπαρσελόνα επιστρέφει στους Γύφτους που ακούγαμε διασχίζοντας ποτάμια τα νερά



https://www.youtube.com/watch?v=oLNBlqFGdRE

μια γυροβολιά του τιμονιού ήταν μέχρι τους Διόσκουρους, κατάφερε να παιχτεί δις, τότε που δοκίμαζες να καταλάβεις γιατί βρίσκεσαι σ' αυτή την χώρα...

https://www.youtube.com/watch?v=4UDZuzOKHD8,

*άσχετο, και τότε ως τώρα μόνο με αυτό συνεννούμασταν, όταν καμιά φορά παίζει, θυμάμαι,αχνά   https://www.youtube.com/watch?v=tnFy1luxL0A, νομιζω πως το θυμάσαι ακόμη... αν όχι, δεν πειράζει, περάσαν τόσοι, ποιός να θυμάται και γιατί, άραγε?

υγ. οι χρόνοι κύκλους κάνουν, δηλαδή, παρασκευή με χιόνι, σάββατο αποκλεισμένοι, κυριακή με γάλα










Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...