Όλοι οι ντόπιοι παλιάτσοι επί πολιτικής σκηνής θλιβεροί pagliacci, σε τι διαφέρουν οι γυροβολιές της κας Όλγας από τη σοβαροφάνεια του κυρίου Σίμου την ώρα που έκλεινε την ΕΡΤ?
Αντρεάκια εναντίον νεόκοπης δυναστείας? Και το 3ο κομματικό κράτος καλοστημένο πια...
εμ, γιαυτό, όσο πίσω και καλλίτερα...
- και η αληθινή ιστορία με τη φωνή του Μάσσιμο Ρανιέρι: η αντίσταση στη Σικελία των δύο Βασιλείων, 1873, ενάντια στον κατακτητή του Πιεμόντε, Δουκάτου της Σαβοΐας.-https://youtu.be/rS0NcEQ3KQg
Πώς ν' αντέξει ένας δημιουργός του διαμετρήματος του Νίκου Παναγιωτόπουλου αυτόν τον απίστευτο κατήφορο?
Για τούτο λέμε πως οι γενιές μας + - δεν θα την "βγάλουν καθαρή"
στην πιο εσωτερική ταινία του, στην πιο προφητική μαζί με την "Πρωϊνή Περίπολο":
Μελόδραμα? ένας απίστευτος Λευτέρης Βογιατζής, μία επαρκέστατη Μαρία Ξενουδάκη κι ένα τοπίο κερκυραϊκό, εφιαλτικά Ταρκοφσκικό πάλι:
(Μελόδραμα? 1981, δημιουργός: Νίκος Παναγιωτόπουλος)
η μουσική της ταινίας έχει Ροσίνι, εμείς, επί του συνόλου, "φευγαλέο το δάκρυ.."
αν δεν ήταν για κλάμματα, το Τριόδιο ανοίγει νωρίς φέτος στη Βενετία, ευκαιρία να το απολαύσουν οι εγκατοβιούντες στο α', β' και γ' νεόκοπο κομματικό κράτος, εμείς, θα αρκεστούμε στα διαδίκτυα:
α, και σκοτούρα μου αν θεωρηθεί αυτοπροβολή,επ' ουδενί θα μπορούσε να είναι, απλώς, γράφτηκε ακριβώς σ' ένα καρναβάλι της Βενετίας, τότε που δεν είχαμε ακόμη καταντήσει νεόπτωχοι οι της γενιάς μου...
Κούκλα
Κούκλα πορσελάνινη
γύρισε τα μάτια
τα {πάνω-κάτω//
Κούκλα της αφής/
της υφής/
/ της επαφής
μ ά τια
σακάκι
το μέσα έξω.
Η πορσελάνη
σκάει
στ’ ακροδάχτυλά
μου
στραπατσάρεται
σπασμένο κρύσταλλο.
Δεν
χορεύει πια
γύρω
απ'
τον εαυτό της
σημαδεμένη
η τράπουλα
χτυπημένα
τα τραπ{ουλα} χ á ρτα
Φουλ
τ\~~~~ ου
άσσου/
Σιγά
μην
ΚΑΙ
πάρουμε
εμείς
το καρέ
/ποιο καρέ\??
Το
Φλος
είναι ???
όντως
Royal
ανασκαλεύω
ανα-σκολοπώ
ιδέες
κλωστίτσες
η μαριο~~ΝΕΤΑ
από κάτω
χαρωπή
ανα/ σαλεύει-
χεράκια
παιδικής
ομορφιάς
κουνήσαν
τον περίγυρο
κατά~πτωση
χαμαί
διαλυτικώς
φερομένη.
Δεν έμεινε
ΚΑΤΙ
για τζόγο.