3/6/14

ΕΛΕΝΗ ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ~ Amor




Amor

 
Πουλώ ξεπουλώ

τα μάτια μου τα χέρια μου, κορμί άσαρκο, πορτούλα ανοιχτή, μη κλαίς είμαι ένα σκαμμένο έψιλον με λιλά φόρεμα και ένα φιόγκο στα μαλλιά

How much;-1.305,96 [8,43%]

[Ένας λύκος με κοιτά]

πουλώ ξεπουλώ

παραμύθια, νεράιδες, ξωτικά, το στήθος, το σημάδι στον ώμο μου, το σπίτι μου με το κρεβάτι μου

How much; 2.898,18 [10,21%]

[Ο λύκος επιμένει να με κοιτά]

ευκαιρία!

72 τετραγωνικά χωρίς τις βεράντες! δάνειο- πρώτος στόχος διάνα, σχηματίζει μία θηλιά [αρχίζει να σφίγγει τον λαιμό]

χέρια πάνω κάτω ταχυδακτυλουργού, δάκτυλα σημάδια, ένα ύψιλον ανάμεσα στα μάτια μου γεμίζει αίμα

τράπεζα κατακόμβη. Μην προσκυνήσεις προτίμησε την αγωνία του θανάτου. Ούτε για τον εαυτόν σου δεν πεθαίνεις πια;

πουλώ ξεπουλώ

ιδρώτα, πόδια, συκώτι, πνευμόνια [εδώ ένα βήμα φλαμέγκο κτυπά με ρυθμό] πένθιμο θηλυκό θα το αλλάξω με το κλειδί  στο διαμέρισμα, κουζίνα, καθιστικό, υπνοδωμάτιο

How much; 4.753,21 [12,30%]

ευκαιρία! 72 τετραγωνικά χωρίς το wc! διακανονισμός δεύτερος, στόχος διάνα [σφίγγει η θηλιά]

[Λύκος εις δέρμα προβάτου]

πουλώ ξεπουλώ

την καρδιά μου, ξεπουλώ την ψυχή μου τον θάνατο μου πουλώ [ένα βήμα ρυθμικό φλαμέγκο ακόμη] ξεπουλώ καθρέφτες, το κραγιόν μου, την μιζέρια μου κι ένα ξεκούρδιστο πιάνο στον ακάλυπτο.

How much; 4.998,30 [14,18%]

ευκαιρία! 72 τετραγωνικά χωρίς τον ακάλυπτο χώρο! πλειστηριασμός, τελικός στόχος διάνα [απαγχονισμός]

μικρός βαθύς βόμβος. Σκοτάδι. Υπάρχουν στοιχεία ότι πέφτουν επάνω μας σφαίρες.

"Πώς είναι οι άνθρωποι από μέσα"
Αmor
(προδημοσίευση)
* με το καλό Ελένη!!! *

 

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...