2/10/13

"ΟΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ"

http://youtu.be/ltSved6UH48

http://youtu.be/RYv863E-lM8

'Όλο μου το σέβας στον Πουλίκα που γνωρίζω από τότε που είμουν εγώ 18. Που πήγε στο αρχι~ παπαγαλάκι και τον ξεδόντιασε (πόσοι να ντραπούμε πια που είναι σπορά του σπουδαίου Κώστα Πρετεντέρη).
Δεν είμαι κυβέρνηση και η ξεπουλημένη Ελληνική Δικαιοσύνη με αφήνει παγερά αδιάφορη, με το "σεις και με το σας" ομφαλοσκοπούμενοι, τυπολατρικά δεμένοι με τα άρθρα του Ποινικού Κώδικα,(εφαρμόστε τον, πια, να δικαιολογήσετε και τον  μιστουλάρα σας)  δεμένους στέλνουν μετανάστες, δεμένους στέλνουν τόσους άλλους -το μηνυματάκι του Νίκο Άγκο: " 50 χιλιάρικα ο (ούτε το όνομά του  δεν καταδέχομαι), 30 ο Σακκάς-. Πόσα μέτρα και σταθμά έχει αυτό το ανύπαρκτο κράτος?  Διεφθαρμένο, τυπολατρικό, σεξολατρικό, σε λίγο θα αφήσουν και το αρχι-υπόλειμμα Νεάντερνταλ ελεύθερο για να ξανα~βγάλει τις υστερικές του ναζιστικές φωνούλες. Τα υπόλοιπα ναζιστικά Νεάντερνταλ έχουν λάβει ήδη ελευθέρας από ευθυνόφοβα δικαστικά ανθρωπάκια, τι κρίμα που δεν ζει ο Κάφκα, σκέτη Πράγα καταντήσαμε. Κρίμα τη σούπα σου Σαμαρίνα μου, έκοψε το αυγολέμονο. Ακόμα και το δεξιό ΣΚΑΙ εξανίσταται, ακόμα κι αυτό.
Εμείς, τι να τραγουδήσουμε πια?
Οι βιασύνες έναντι Αμερικανών και Ισραηλινών σ' αυτά οδηγούν, πολύ μελάνι χύνεται, μελανιάσαμε, πατριώτες.
Απροσχημάτιστα και ουδόλως ποιητικά πια.

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...