5/5/23




https://www.youtube.com/watch?v=BFkWk5cCrYE 

 

Εγώ ήμουν κάτου και με κεραυνοβόλησαν, μεταξύ μας, το σοκ δικό μας τα ρέστα θα ήσαν ταλαιπωρία, είναι αυτό που μου είπες όταν έστερξες στο προσκεφάλι μου τον Οκτώβρη, μονος εσύ.

Για την επιδιόρθωση μιας φίστουλας πήγαμε, ανέβηκα απο  την γενέθλια, το κορίτσι σου υπερταλαιπωρημένο, έφυγα και στο ενδιάμεσο: "Δεν μπορούν να τον επαναφέρουν" κάπως έτσι, πέθανες λοιπόν Μανώλη. Τώρα πρέπει να ερθούμε, να σε διηγηθούμε και να σε ευτάξουμε κατατασσόμενο κι εσέναν κάπου. Όταν τον Σεπτέμβριο είχε ίσως έρθει το δικό μου τέλος, έπραξες άπαντα. Νιώθω πελώρια κούραση, ούτε καν να βάλω βαλίτσα για να έρθω να σου αντίο φίλε κι ευχαριστώ.

Αφοτου πέθανε η μαμά μας τον Δεκέμβριο του 2018 έλεγα... μα να μου την σκάσεις έτσι, 9 Μαϊου θα έκλεινες τα 70, Χριστέ μου!!!! 7 εγώ μπαίνω σε αυτά-πανικός- τώρα θα σηκώσω το φέρετρό σου με το μόνο μου χέρι, το κακό, το δεξί, αριστεροί κι οι δυo


δηλαδή τώρα, συγγνώμην. με ακόμη σπασμένο χέρι, εμέναν ποιός θα με πάει στην Κέρβελη και στις Μαούνες, πήγες και πέθανες κι εσύ βρε συ.... ας είχες ζήσει κι ας μην ξαναπηγαίναμε ποτέ  πουθενά στον αιώνα τον άπαντα, πάντως, ένα περιπατηματάκι, από το Κατσούνι σου ως του Γάγγου εμπρός βήμα ταχύ θα το κάμαμαν.
επειδή με την Τζίνια είχες γίνει θρήσκος, αναπαύσου εν ειρήνη αδερφέ

https://www.youtube.com/watch?v=6ePfB7-HPBE

σου έχω και νέα σήμερα 10 Μαϊου ο Μίμης σου απαρηγόρητος βρε καλέ μου ηρέμησε, τίποτα. Ο κήπος της Βαγγελιτσας απέναντι μας κανει κάτι καταπληκτικά 100φυλλα ένα για μένα περίπου σωμον τρία για σένανε σικλαμαιν υπέρ αρωματικά, τώρα  θα σου τα φέρω χθες ειμασταν λιγο δύσκολα οικογενειακώς...

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...