5/4/23

 




Παναγιτσα

Μου 'μαθαν

να μην περπατάω

απαλά,

μου 'μαθαν

να μην περπατάω

βαριά,

μου 'μαθαν

να προσέχω

πού περπατάω.

 

Να περπατάω

δεν  μου 'μαθαν.

 στην Παναγίτσα

και στην Παραλία.

 

Στο πουθενά

έμαθα να περπατάω

\από μόνη μου-

Τα νέα μου:

ποιά Παναγίτσα και ποιά Παραλία?

χωλαίνω ad infinitum

χαιρετήστε μου τον τάφο του Χριστού-.

2018

*όσο χωλός και αν ο πους, όσο αντέχει η ψυχή, θα ακολουθεί την δική μας Marche Funebre, από την Παναγία, περνώντας μπρος από το κατοίκιον σπίτι, τον δικό μας κι όχι άλλων Ψαρομαχαλά ως την Πλατεία, και φέτος. 

                                    https://www.youtube.com/watch?v=cZ_Xu9J0ngM                                                                    

 

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...