25/7/22

2.152 the dark side of the moon

 https://www.youtube.com/watch?v=DLOth-BuCNY


 

 

Σκηνοθεσίες

 

‘Όταν δεν έχουμε

λεφτά, αντοχές, εφόδια

να σκηνοθετήσουμε

τους άλλους

-Λείπουν τα φώτα, λείπουν τα φώτα,

πού θα μπούνε τα φώτα;*

σκηνοθετούμε

τους εαυτούς μας

είναι πιο βολικό

Μας έρχεται και φθηνότερα.

 

Σεπτ. 2012

*το λείπουν τα φώτα το έλεγε η φίλη μου Φρίντα Λιάππα στην δεκαετία του '80*

κείνους τους καιρούς, 2010 με 2013, έγραφα τόσα που καθώς έλεγε η φίλη μου η Έφη (μία και μόνον φίλη έχω με αυτό το όνομα, την Έφη Τσιρώνη) "θα σκάσει ο εγκέφαλός σου από ιδέες". Κατά μυστήριον τρόπο, υπάρχουν κάποιοι και κάποιες που θεωρούν πως γράφω συμπαθητικά, τι να πει κανείς..... βοήθειά τους...

Τώρα, σε καιρούς de austeridad, είναι στιγμή αναπαραγωγής ως την έκδοση....



© AR


Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...