16/2/19

δεν βρίσκω την σωστή φωτό για να σου πω αντίο,  βρε Γιωργαρή, να πας στο καλό αζιρφέ, όλα σου τα βιβλία μου αφιέρωνες " στην αζιρφή μου¨ με το  χέρι τόσο όμορφο που ήθελες στην δεσποίνα  εκεί στην δρομόσκαλα της Βύρωνος,τους είπα να βάλουν ένα κηδειόσκηλο, όταν έκανες τις λαμογιέρσες σου, αλητάκια υπήρξαμε, έστησες Καραγκιόζο κι έφαγες καμπόσες φάπες από τον πατέρα, παρ' όλες τις φάπες που μου έριξες, σ΄ευχαριστώ, για τις ώρες στις σινε-αίθουσες που σχολιάζαμε αγαστά τις ταινίες μας, σ' ευχαριστώ που ούτε πεντάχρονο κούναγες πάνω από την μουρίτσα μου την κουδουνίστρα, σ' ευχαριστώ, που όπως έλεγε η μάνα, με φύλαγες πάντα σαν Παναγιά, σ' ευχαριστώ που υπήρξες με το μαλλί αφρικάνικο, να τρώμε στην τραπεζαρία στο τραπέζι, κι εσύ μ' ένα βιβλίο ή μία εφημερίδα στα γόνατα, σ΄ευχαριστώ για τις Μάσκες και τον Μικρό Ήρωα Γιώργη σαν εσένα, για το κανώ στου Σόλωνα στο Τολό και για το παγωτό ροδάκινο στου Ελβετού, σ΄ευχαριστώ που με βούτηξες από το χέρι και με πήγες στη δεσποινίδα Ρουσάκη στην πρώτη δημοτικού, σ' ευχαριστώ για όλα τα Παρίσια, όλα τα Μεξικά, όλες τις Βενεσουέλες και τις Κούβες, σ' ευχαριστώ που βάφαμε την πόρτα μας και "πλατάν" ποιός θσ αφήσει τα πατήματά του μπρος στην πόρτα μας, σ'ευχαριστώ για την κάθε Παρασκευή. το εκκλησάκι του Αμφιτρύωνα, δηλαδή, σ' ευχαριστώ που πάντα με προστάτευες και με έσκεπες στις απερισκεψίες, από εδώ κι εμπρός θα ήμαστε κι οι δυό αλλιώς, για όλη μας τη ζωή Λώλο Μπόκαλη, ευχαριστώ... στις απώλειες μετράει κανείς τους φίλους και τους γνωστούς του, ο Λώλος Μπόκαλης ευχαριστεί, είσασταν τόσοι πολλοί μαζί που θαρρώ έχει χαρεί εκεί στα αψηλά όπου υπερίπταται πια
*οι περίεργες λέξεις είναι κάποια μεταξύ μας συνθηματικά*

Η πολιτική του κηδεία θα γίνει την Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 στις 12.00 στο νεκροταφείο του Ναυπλίου

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...