30/11/18



54
από την biblioteque
http://www.bibliotheque.gr/article/17839/comment-page-1



Καταγράφω ψυχρά

τα πάθη μου

άμαθα τα λάθη μου

απ’ τον σκαληνό

των καιρών

Σε γωνίες από εραστές
συναντήσεις  μυστικές

δρόμους  απερπάτητους


Καταγράφω ψυχρά

τα λάθη μου

 χείμαρροι τα πάθη μου

σ’ αδιέξοδες στροφές

σκιές κτηρίων

ντυμένες ανάμνηση

περιέργειες της στιγμής
οδοιπόροι
στη βιωμένη μνήμη
Με καταγράφω
στο κατάστιχο του εσωτερικού τοπίου.-




2012 ©AR
Fuga and variation, soon...

https://www.youtube.com/watch?v=tW4-lDMv4nI

κλειδιά του σολ και του φα εναλλάξ, το φα, μπάσο, είναι λίγο παραπαίδι έναντι του κυριαρχούντος μελωδικού σολ και του κοντσερτάντε ντο -συνήθως για φωνή, κάποτε για βιολί, ποτέ για cello, τούτο, ίδιον του φα -φα, σαν φαγκότα, σαν εμείς:


Φούγκες…
                                                                                                                     abriendo... pasos perdidos.../*

οι αρμονικές των fa
οι συντονίες των do 
(σε alto σειρά)
με το πρηνές
της αδράνειας
σε πλήρη
καταστολή/
αδύνατη η εκφορά
του υψηλού la
η μελωδικότητα
εβλήθη
κατά κράτος/.
-----
κανένα φως
δεν ημερώνει
λυκαυγώς
καμιά φωνή
δεν ραγίζει
λυγμικά
να ψέξουμε τον λύγκα;
οι αρμονικές
σιγούν/
τα ελάσσονα
στην πρώτη γραμμή
παριστάνουν
τα βιολοντσέλα.-
πίσω-πίσω
τα φαγκότα
εμείς-
απόντες\
ως είθισται\

*ανοίγοντας... χαμένα βήματα/βήμα του χαμού-

©AR 2014









Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...