15/9/15

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΑΙΡΗ


Κλαρίσε Λισπέκτορ (Βραζιλία, 1920-1977)

Fico com medo. Mas o coração bate.O amor inexplicável faz o coração bater mais depressa. A garantia única é que eu nasci. Tu és uma forma de ser eu, e eu uma forma de te ser: Eis os limites de minha possibilidade.

Água viva.

Φοβάμαι. Μα η καρδιά σφυροκοπάει. Ο ανεξήγητος έρωτας κάνει την καρδιά να σφυροκοπάει πιο γρήγορα. Η μοναδική εγγύηση είναι πως γεννήθηκα. Εσύ είσαι ο τρόπος να  είμαι εγώ, κι εγώ ένας τρόπος να είσαι εσύ: αυτό σημαίνει τα όρια της δικής μου δυνατότητας.
«Ζωντανό νερό» (ετοιμάζεται)
Mas há a vida
que é para ser
intensamente vivida,
há o amor.
Que tem que ser vivido
até a última gota.
Sem nenhum medo.
Não mata.

Αλλά υπάρχει η ζωή
Που πρέπει να είναι εδώ
Να τη ζήσει κανείς έντονα
Υπάρχει ο έρωτας
Που πρέπει να τον ζήσει κανείς
Ως την τελευταία σταγόνα
Δίχως κανένα φόβο
Δεν σκοτώνει.

"A única verdade é que vivo. Sinceramente, eu vivo. Quem sou? Bem, isso já é demais." 

Η μοναδική αλήθεια είναι πως ζω. Ειλικρινά, εγώ ζω. Ποια είμ’ εγώ; Καλά, αυτό περισσεύει.
"Se eu não me amar estarei perdida - porque ninguém me ama a ponto de ser eu, de me ser."
Αν εγώ δεν μ’ αγαπούσα θα είμουν χαμένη-γιατί κανείς δεν μ’ αγαπάει μέχρι του σημείου να είμαι εγώ, ναι, είμαι εγώ. «Μια ανάσα ζωής»
Clarice Lispector - Um Sopro de Vida





Τον λόγο τον γνωρίζει, Καλή επιτυχία εκλαιράκι :)

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...