9/11/23

november, 9



https://www.youtube.com/watch?v=eFRTsfBFpS




Πρώτα γενέθλια χωρίς, να καλώ για το μνημόσυνο σου, δεν είναι και το καλλίτερο, θα το σκαρώσουμε, όμως γιορτή, όπως θα ήθελες, μέσα στις άλλες τύψεις, είναι κι εκείνες που πέρυσι δεν τα γιορτάσαμε καθόλου, αφού είμουν απολύτως κλινήρης, μου κρατούσες συντροφιά τηλεφωνικά. Πού να ξέραμε κι οι δυο πως θα ήταν τα τελευταία σου γενέθλια? να, σου στέλνω στο υπερπέραν τον αγαπημένο σου Νιέφσκυ, χρόνια πολλά 74 χρονο παπάκι



To 1989 βρισκόσουν στη Μπεγκάζη, έπεφτε το τείχος του Βερολίνου, είχαμε συγκεκριμμένα τηλεφωνικά ραντεβού, πριν να προλάβω να πω "χρόνια σου πολλά, παπάκι μου" άρχισες να ρωτάς τι συμβαίνει, από πληροφόρηση εσείς εκεί, νούλα, πλήρωσες ένα σωρό λεφτά για να ακούς από την τηλεόρασή μου τα νεώτερα, σου χαλάσαν τα γενέθλια, αν και, τόσο αγαπητή, σε γιόρτασαν εκεί με όσα μέσα διαθέτατε. Από τότε, έλεγες πάντα γελώντας: "γεννήθηκα την μέρα που έπεφτε το τείχος του Βερολίνου", συν τοις άλλοις (μία εξυπνάδα άλλου γαλαξία), διέθετες ένα χιούμορ που γινόταν αντιληπτό σε πραγματικά ενσυναίσθητους ανθρώπους. Να, κάτι τέτοια μου λείπουν ήδη...

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...