8/6/21

σκοτωνουν τις λεξεις οταν η πολιτεια θεωρει πως πεθαναν

 https://thepressproject.gr/katangelia-gia-poltopoiisi-vivlion-ekdotikou-oikou-apo-tis-pistotries-trapezes/?cli_action=1623145919.101,

ένας από τους δύο καταγγέλλοντες είναι ο Μητσάκης μου, ο Δημήτρης Δερζέκος, 2 βιβλία του είχε βγάλει ο Σάμης, συντοπίτης αναπλιώτης, 8 τα βιβλία του αδερφού, 2 του λόου μου, πόσων συμπαντικών συγγραφέων, εμείς, ας πούμε, δεν μετράμε, ποσώς, η κίνηση, όμως, καταδεικνύει πως όσο κι αν θέλει να κρυφτεί το Κράτος, στην φουστανέλλα θα το απαντήσει κανείς, μέρα αισχύνης η σημερινή,δεν μας νοιάζει το όνομα του κυβερνώντος κόμματος, αισχύνεται σύσσωμη η κοινότητα των λέξεων, στο όνομα του Φιλιππόβλαχου, του οποίου το τυπογραφείο και την δουλειά κληρονόμησε και τίμησε ο Σάμης, μέρα ντροπής, εν μέσω ασπαλάθων....rien ne va plus, έχω άδικο που διστάζω να τυπώσω,παίρνοντας αυτούς τους χρόνους πολλές φορές πίσω τα εν εκτυπώσει? rien ne va bien, πατριώτες...

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...