25/5/21

 

Εξηγήσεις ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ για το περιστατικό με την Λευκορωσία. Δεν δίνει καλύτερα εξηγήσεις γιατί στις 25.11.2020 αγκαζέ με τον κατάδικο Λαγό ψήφισαν ΟΧΙ στο ψήφισμα του ΕΚ για την καταδίκη του καθεστώτος Λουκασένκο και την αποδοκιμασία των αιτημάτων έκδοσης του Προτάσεβιτς;

https://www.youtube.com/watch?v=yMjGXGHcxg4

τργγγγγγγγαγικόν που αναφωνούσε ο Χατζηδάκις...., βάσει των δημοσκοπήσεων, ακόμη και αριστερόστροφων, γύρω στα 24/100 τα υπολείμματα του ΚΚΕ ξυριζάκια...θα έχω αποθάνει, ως φαίνεται, μέχρι να απαλειφθεί αυτό το συνονθύλευμα, κρίμα, έλεγα να το έχω δει... τι να σχολιάσει κανείς περαιτέρω: "η κυβέρνηση άφησε στην τύχη της την Ηλεία"...γνωρίζει το βλαμμένο ξυριζάκι κατά πού πέφτει ή είχε χωράφια στην Μανωλάδα ο μπαμπάς του? και μην τολμήσει κανείς να με σκεφθεί Μιτσοτακική ή μίνιμουνμ οποιουδήποτε κυβερνώντος από τον καιρό του Ελευθερίου Βενιζέλου, θα ανακράξουν πτηνά!!!!!

*στο παλμαρές μου των απεχθών εικονοποιών: Παπαδόπουλος, δικτάτωρ, για πολλά φεγγάρια: Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, πρύμναν και σόρρυ, σύσσωμο το λαϊκιστικό Πανελλήνιο Σοκ, Ξυριζάκια, σύσσωμα*



Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...