5/12/16

δεν είναι τυχαίοι οι φίλοι μας

"εμένα οι φίλοι μου" γράφουν καλά, κατά το κοινώς παραδεκτό "καλά", εμένα οι φίλοι μου γράφουν καλά σε προσωπικές αναγνώσεις με επίγευση ανάτασης, χαράς ή δημιουργικής θλίψης, "εμένα οι φίλοι μου" όταν παίρνουν τον δημόσιο λόγο είναι σαν να τα λέμε ή να τα γράψαμε με τέσσερα χέρια'
στις ηλικίες μας, δεν επιλέγουμε εν τυχαιότητι τους ανθρώπους με τους οποίους νιώθουμε καλά όταν συναπαντιόμαστε, είναι η περίπτωση του Γιώργη.
Όταν ο Γιώργης αποκτά βήμα, τα λέει αρκούντως "φιλολογικά", ευγενέστατα για δημοσίευση αλλά για όσους μπορούν τις αναγνώσεις του, μοιράζει "σκαμπίλια" δεξιά κι αριστερά. Χαίρομαι να τον διαβάζω, εφ' όλης της ύλης, εύχομαι και υμείς. https://www.bibliotheque.gr/article/60733

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...