21/9/13

SPERIAMO


Σ.... συρρρρρριστικό

Δεν μπορεί,

κάποτε

θα υποσταλούν

οι σημαίες

του εγώ

οι συρμοί

σσσς συριστικό

ή παχύ?

sh-sch- ¿sheet?

θα έχουν

καταποντιστεί

κάτω από

τη μοναδική γέφυρα

που

τους είχε απομείνει

όλες

οι αναστροφές

τιμονιού

θα τρακάρουν

σε δέντρα,


αισθήσεις,

ποντισμούς,

σεισμούς-

\νύχτες ασέληνες_

θλιβερό αποτέλεσμα

συντρίμια λαμαρίνας

κατά προτίμησιν

γαλάζιας

σαν τα μάτια

του σούρουπου

στα Καμμένα Βούρλα

μώβιζε απαλά

τα φλυτζάνια

με τον κρύο

καφέ


κρυώναμε

μες τη ζέστη

του εμείς πιά-

Κάποτε

οι θάλασσές μου

δεν θα είναι γκρίζες

μόνο

γλυκά γαλάζιες

θ’ αναγνωρίζω

τους ορίζοντές μου

-

Ίσως τότε,

λέω,

ίσως τότε,

τα βράδυα

να μην είναι αλαργινά

παρά

χιονένιες

νιφάδες

στα φυτά μας

Φυτά κοινά

κι αειθαλή

στην αφή-

δεν θα περιμένουν

άλλο/.

Τα \α/

δεν θα χάσκουν άδεια

σαν Κυριακές

που κλαίνε

Τα \ο -

θα κλείνουν

ολοστρόγγυλα

αποκλείοντας τους ορίζοντες.

Τα σύμπλοκά τους

θα μας πλεύσουν

σε ποσειδώνιες

τρικυμίες

τα βαρκάκια

θα κυμανθούν

ποντιστούν,αμυνθούν-

καταφύγιο

σε θυελλώδεις

αφρούς-/.,

Θα κεραυνωθεί

το άκρο της γης

Το βλέμμα μας

στο διάστημα

υπάρχω-εμείς-/γιατί\???


Γαλήνη

μετά

την κρεμάμε

σε λόχμες

φουντωτής

κραυγής.

Καταύγασμα

σε νέες αιχμές

,μιας άνοιξης

,,/με πεδιάδα


θαλερή/????

δέντρα χαμογελαστά

και

τις ελπίδες μας

να λιάζονται

/γυμνές\

από κάτω

Μια κουβέρτα σιωπηλή

-γκρι κατά προτίμησιν_/

να

τις σκεπάσει

στοργικά

παρακαλώ/

ή

\να τις πνίξει

ανηλεώς/.-

\ ¿απηνέστατα?/-???
Μάρτης 10-11/2012


Ψυχρή καταγραφή 

καταγράφω ψυχρά
τα πάθη μου
άμαθα τα λάθη μου
απ’ τον σκαληνό
των καιρών
Σε γωνίες
από εραστές
συναντήσεις
μυστικές
Καταγράφω ψυχρά
τα λάθη μου
χείμαρροι
τα πάθη μου
σ’ αδιέξοδες στροφές
σκιές κτηρίων
ντυμένες ανάμνηση
περιέργειες της στιγμής
οδοιπόροι
στη βιωμένη μνήμη
 
Με καταγράφω
στο κατάστιχο
εσωτερικού τοπίου.-
 Σεπτ.  2012




Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...