2/3/12

Ta kροκί του Λωτρέκ



Ta kροκί του Λωτρέκ

Συννέφιασε

στα μ-á-τια μου


το γέλιο σου

γάργαρο

σαν ποτίστρα

της διακεκομμένης ροής

ζωή.

Παγώσαν

οι νιφάδες

στο κεφαλόστρατο


του Άραβα


με την αρίσα


pavés d´éternité.


ανέβαινα


το λιθόστρωτο


χιόνιζε


είχε


έναν ήλιο γελαστό


αρνιόταν


να προστέσει


σταγόνες


/στην κοινή μας –


στέρνα\


«Αδειάζαν τα μάτια μου από το φως της μέρας»


σφύριζε ο Σεφέρειος αέρας


κι εγώ δεν καταλάβαινα τίποτα.


Θυμήθηκα πώς


áνοιγες


διάπλου


στο στήθος της Μαρί


ω! τα δέκα οφθαλμοπορνικά μου αθώα χρόνια!!!


\ο Ανρί Μαρί Ραιυμόν ντε Τουλούζ Λωτρέκ Μονφά


ζωγράφιζε/


το ιδανικό βυζί της


σβύνοντας τη λάμπα.


Γύρισες με όλα σου τα δόντια


γέλασες

 
δείχνοντας


το ψαροκόκκαλο παλτό


για να κρύψει

τις επικλινείς στέγες


από Πιγκάλ


κι επάνω


Μέχρι τις


ω!!!/// οι ήσυχες


μέρες του Κλισύ///....!!


κι ο Χένρυ Μίλλερ


χασκογελάει


πίσω από


τα πέπλα της Αναΐς Νιν


-??? πού είναι τα ημερολόγιά μου,


και το κρεβάτι


κι


οι απελπισίες


της Nôtre-Dame-de Lorette


αγκαλιά με


τη  Djuna Barnes


να ιχνηλατεί


 τη


Ν.Υ, Ν.Υ-?????/??


το χέρι σου


ζεσταίνεται


στον κόρφο μου


στην Abesses


Φοβόμασταν


ν’ ανεβούμε πιο πάνω,


Όλο αυτό το συνοθύλευμα


της Tertre


με τα φτιασίδια


της Ακαδημίας του Μπονάρ


Ξέραμε


ότι θα μας τρόμαζε


η απλωσιά


της Sacre-coeur


αποφύγαμε τις κακοτοπιές\


/στυλ


ατελιέ του Πικάσο


κι όλων


των εικονοκλαστών


σαν


τα βρεφικά σκίτσα


του Μιρό


Μόνο ο Μπρακ


σκάει


 σαρδόνια χαμόγελα


και δη


υπό την αιγίδα


του αφεντικού του


\-λέγε με Μπρετόν./



Στην κόχη


μια κιβωτός του Νώε


έγνεφε φιλικά


μπας


και μας σώσει.


Η πλήρης αγνόηση,


η πρόκληση στο σάλτο.


Πιο πάνω


ήταν το εμείς,


το απιθώσαμε απαλά


στο κανκάν


της Jane Avril


με


τη θρυλική της κρεμμυδόσπουπα ;


kαληνύχτα


Aristide Bruant


dans ton cabaret

Ambassadeurs:

Be my guest.

1-3-2012


























Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...