8/3/12

ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝ-ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΕΘΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ -ΜΗΝ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ




Βερολίνο, αρχές δεκαετίας του '90-αντιπροσωπεία από το Γυναικείο Αυτόνομο Κίνημα στη στάση "Κλάρα Τζέτκιν"
διακρίνονται μεταξύ άλλων, στο κέντρο με το άσπρο μπουφάν,  † Ελένη Μπακοπούλου, † Ελένη Παμπούκη (με τα γυαλιά ηλίου), Ζώγια Χρονάκη.




ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ
Δ   Ε   Ν    ΕΙΝΑΙ  ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ

ή κατοικίδιο για να έχει μία μέρα τον χρόνο από τον ΟΗΕ





ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ-ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΟΛΑ



ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ-ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΡΟΣ ΜΟΥ-
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ  Ο    Ε  Α  Υ  Τ  Ο   Σ   ΜΟΥ






(για τις εικόνες του Ελληνικού Κινήματος):  http://youtu.be/37u4nVz652o



{οι φωτογραφίες των αφισών: από το Αρχείο του Σπιτιού των Γυναικών (αυτόνομο φεμινιστικό κίνημα-1980-1987)}.* ακόμη στην κατοχή ΑΡ μέχρι να παραδοθούν μαζί με όλο το αρχείο του Σπιτιού των Γυναικών στη βιβλιοθήκη της Γενικής Γραμματείας Ισότητας όπου δικαιωματικά ανήκουν*
 
(η φωτογραφία του κλιμακίου φεμινιστριών: από το μπλογκ της φεμινίστριας Ρούλας Σκούταρη): http://users.otenet.gr/~scoutari/27may/elbak.html 

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...