4/3/13

Now Go To Sleep - Ελλή Πασπαλα



Εδώ θα είμαι
 
                                                                                              Εδώ θα είμαι
                                  και δεν θα κοιτάω
                                                 κατά τον ορίζοντα.
Εδώ θα είμαι
                                                                             και δεν θα αφαιρούμαι πια
από δηλητηριώδεις έρωτες.
Εδώ θα είμαι,
                                                                                                       γυρίζω  απ΄το υπερπέραν
                                                                    προσγειώνομαι ηρεμισμένα
απ΄την υπερώα πτήση.
                                                                                                       Βγαίνω στην έξοδο
                                                                 χωρίς μπαγκάζια
φυσάω τον αέρα
                                                                                                   λεύτερη
                                                       από μαλλιά που ανεμίζουν.
                                                      Τζαμόφυλλα παραμορφώνουν ανθρωποειδώς
                    τα μπαγκάζια
                                                                                        ροβολάνε τρέχοντας
να με φτάσουν.
  Ξανασηκώνομαι στον αέρα
                                                                               των κτηρίων
                                    άγνωστο τοπίο
                                                                                                                του ανοιχτού ορίζοντά μου.
                                                                                  Πάλι εδωκάτω
θα είμαι.
                                                                                                                                                  αόρατη από σας.
Σεπτ.2010
 
 
 


Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...