30/6/18

Φραιη

Αν το αναζητήσεις, εγγεγραμμένη μόνο στο ΕΚΚΕ τι σημασία έχει να σημειώσεις ένα βιογραφικό, το χαμόγελο το εγγράφεις? την κλίση του κορμιού, την εγγράφεις, το όμορφο πρόσωπο το εγγράφεις?  έλειπα, με ειδοποιήσαν, γιατί? το γνώριζα, μου το είχε πει, το πάλευε, από αυτή την παρέα του Σπιτιού των Γυναικών, στην δική μας παρέα, η Φανή, φέτος η Φραίη (δεν θέλω τη ζωή μου όταν μου πεθαίνουν οι φίλοι μου) η Φραίη, δεν τα κατάφερε,  ένας γεννημένος αισιόδοξος άνθρωπος, η χαρά της ζωής, γιατί ρε συ Φραιούλα?  τι να σου κάνουν σπασμένα πλευρά όταν κάποιοι μεταφερθήκαν στο Πουργατόριο, τόσο αγνή, τόσο όμορφη, στον Παράδεισο εισί, χαίρε κοπελλιά στην θέση διπλωμένη στα δύο, μην μου μιλάτε όταν μου πεθαίνουν οι φίλοι μου, σσσσ ησυχία...

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...