19/5/18

συμπαντική είδηση: προδημοσιεύσεις






Σεπτέμβριος 2012

                   Ασύνδετη αλληλουχία


 Η νυχιά

στα μάτια μου

δεν χάραξε

τίποτα.

Αφού δεν έχω μάτια

τι να μου χαράξει;

Μόνο

τις φλέβες

να σκίσω

να χυθεί η θάλασσά μας

στα σπλάχνα

βαθύς καθαρισμός/

να είναι καλά η αρμύρα

\να τα κρεμάσει χταποδάκια του βυθού.


Τα κοράλλια

θα διαμαρτύρονται

βέβαια

αλλά έχουν υπομονή

/ξέρουν αυτά από σοφία-


Την επόμενη φορά

που θα κάνουμε κατάδυση

θυμήσου

να τους πούμε καλημέρα

/έτσι, για να μην νιώθουν

τόσο μόνα τους.

Να προσέχεις μόνο:

αν τα χαϊδέψεις

θα σε γητέψουν-

θα σε στραγγαλίσουν

σαν φίδια-

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...