18/4/18

http://www.gak.gr/arxiki/ekdilosiSamos/prosklisi.jpg

στην θέση: πολύ περήφανη για τους φίλους μου, η Αγγελικούλα έκοψε το μαλλί και 10 χρόνια μαζί, το καλοκαίρι έδειχνε πολύ κουρασμένη από την δουλειά, ο Χρήστος ένας κούκλος, ο Νικόλας ο Καραπιδάκης, τόσο παλιός φίλος που δεν το θυμόμαστε πόσο.  μία πανέμορφη εκδήλωση χθες, για να τιμηθούν οι εκδόσεις για τα Σαμιακά, του Χρήστου Λάνδρου, της Αγγέλας Χατζημιχάλη και τόσων άλλων, ένα κοπιωδέστατο έργο ζωής των παιδιών, στην θετή πατρίδα συγγνωστό κι αγαπημένο, στα βιβλιοπωλεία τοπ σε πωλήσεις, από πέρυσι μου τα δώσαν κι ακόμα διαβάζω και διαβάζω, εγώ που δεν διαβάζω, άπληστα καταπίνω σελίδες για τα Σαμιακά, γνώμη: να αναζητήσετε και να τα διαβάσετε, είναι όλη, μα όλη η Ιστορία μιας πατρίδας=όλες οι πατρίδες

*το  φυλάκιο στην Μυκάλη απέχει μόλις ένα μίλι από την Τουρκιά,συχνά, χωρίς πέδιλα, διασχίζουμε την απόσταση, φτάνουμε στο φυλάκιο των Τούρκων, τα παιδιά βάζουν μπρίκι για καφέ, νεράκι, ξεκουραζόμαστε και πίσω πάλι, στο ελληνικό φυλάκιο κερνάνε νεράκι, δεν θέλουμε άλλον καφέ, αναζητήστε τα Σαμιακά αρχεία, δεν θα χάσετε, πλούτος του τι σημαίνει γειτονία λαών, κατάργηση εθνών, αναζητήστε τα, ομορφαίνουν τις ζωές μας σαν τις Σαμιακές θάλασσες

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...