26/9/17

μου το θύμισε ο φίλος μου ο Βάσσος, κάπου μπορεί να χωθεί και αυτό στις συλλογές που ετοιμάζονται, ίσως όχι πια, ποιός να ξέρει? (η αμάχη με τον χρόνο, με τον μη-χρόνο, τιθάσσευση υλικού ή μη, τι αντέχει στον χρόνο, στον μη-χρόνο, τι είναι μη χρόνος? αφού ο χρόνος είναι ανύπαρκτος, κλπ Μπενγιαμινικά....)-


http://www.bibliotheque.gr/article/8129?fb_action_ids=4448637786130&fb_action_types=og.likes

κι αυτό στην ίδια μοίρα εμπίπτει:


Ολοχιόνιστο

ολο-
                         χιόνιστο
όνειρο
στολίζει
από
χτες
τα
βλέφαρά μου
δυσπάριτος
η
οροφή
δύσκαμπτες
οι
κορυφές
οι
τοίχοι
λιώνουν
                              σιγά-σιγά
                                                   πάγος
                       υδαρής
                                  Γλυφές
στα
                                       πλακάκια

κάνει
κρύο
                                                        είναι
                                                                                      καλοκαίρι.


Ιαν.2012

*ο πάγος προξενεί ενίοτε θερμότητα, η ζέστη παγώνει, ενίοτε*

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...