6/9/17

κάποιοι γράφουν, άλλοι ενεγράφησαν γράφοντας, σε ποιά χρονιά γεννήθηκα Θεέ μου!!!!!

(...)  

VII
 
Είναι αρκετά σαφές
Πως δεν υπάρχουν στη σελήνη κάτοικοι
 
Πως οι καρέκλες είναι τραπέζια
Πως οι πεταλούδες είναι άνθη σε αέναη κίνηση
Πως η αλήθεια είν’ ένα λάθος συλλογικό
 
Πως το πνεύμα πεθαίνει μαζί με το κορμί
 
Είναι αρκετά σαφές
Πως οι ρυτίδες δεν είναι ουλές.
 
 ~~~~~~~~~~~~~~~~
 

Το γήρας είναι τετελεσμένο γεγονός.

~~~~~~~~~~~~~~~
Μου φέρνει ύπνο η ανάγνωση των ποιημάτων μου. 


-me retracto de todo lo dicho(αποσύρω το λεχθέν)

https://somoslxspiratas.wordpress.com/2016/09/11/libro-60-poemas-y-antipoemas-de-nicanor-parra/

-ποιήματα και αντιποιήματα, Νικάνορ Πάρρα, 1954, σήμερα συμπλήρωσε 103 χρόνια, πέθανε η μικρότερη και πιο ταλαντούχα από όλους αδερφή του Βιολέττα, πεθάναν οι υπόλοιποι, εκείνος, εκεί, σε μιαν εξοχή έξω από το Σαντιάγο, επιμένει, γράφει, σκαλίζει πέτρες, δημιουργεί. χιλιόχρονος!!! τις προάλλες μου έγραψε ο θετός μου γιός "χορεύει ακόμα" I sent regards



-η chacarera είναι ο τυπικός χορός της Χιλής, λιγότερο "πηδηχτός" από της Αργεντινής, πιο "γήινος", εκτός από τις κιθάρες, ρόλο παίζει το κιθαρόνι ή κουάτρο, με 4 χορδές και, φυσικά, οι φλογέρες, καμιά φορά συμμετέχει και ακορντεόν ή μπαντονεόν (μικροσκοπικό ακορντεόν), όπως εδώ,  χορεύεται συνήθως αντικρυστά από ζευγάρια αντρών και γυναικών,  ό,τι είναι στο Μεξικό (βόρειο Μεξικό κυρίως) η cumbia, πάλι αντικρυστά, η καταγωγή της είναι από την Κολομβία, αλλά έχει εξαπλωθεί στο Περού και στο Μεξικό από τα τέλη του 19ου αι. περίπου.



το son στην Κούβα, κατά μόνας ή πολύ χαλαρά ανά ζεύγη αντρών και γυναικών



(ας μην συγχέονται μουσικές της εκάστοτε μόδας, όπως στην  Κούβα το τσα-τσα και το μάμπο),  μουσική και χοροί - μήτρα των ως άνω περιοχών της Λ-Α,  όπως οι Ελληνικοί καλαματιανός και τσάμικος.

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...