19/5/17

http://www.argolikeseidhseis.gr/2017/05/europa-2017.html?m=1

ε, μα, ναι!!!!
το Πάρκο έχει πανέμορφα φυτά αλλά κείνες οι χρονιές ήσαν αλλιώς...







Τι είν΄ η πατρίδα μου;

για τον πατέρα,τον καφέ,το βύσσινο και το καρπούζι


Η πατρίδα μου’
χωράει στο μισό μόνο γούβωμα
της παλάμης του βουνού.
Ένδοξο παρελθόν,
θαλερό παρόν,
εξασφαλισμένο παγκοσμιοποιημένο μέλλον.
Η πατρίδα μου
είναι τώρα πολλές,
απλώθηκε στον κάμπο.
Κι ήρθαν αλλότριοι
μα δεν ξέρουν να την κατοικήσουν.
Διότι η πατρίδα μου είναι
κείνο το μισοφέγγαρο
στον μυχό του Αργολικού,
μόλις που πιάνει
το μισό γούβωμα
στην παλάμη του βουνού
και καθόλου δεν τηνε νοιάζει
όσα ένδοξα απεργάζονται  γι’ αυτήν.
Θέλει μόνο
ν’ αναπαύεται
στο γούβωμα
της παλάμης του βουνού
και να χαιρετάει την θάλασσά της
πρωϊ-μεσημέρι-βράδυ
(-διότι το απόγευμα «σιγά, η πατρίδα κοιμάται»
και ξυπνάει
με τούρκικο, καστρίτικο βύσσινο και βυσσινάδα-.
-Το βράδυ έχει καρπούζι και κρύο νερό,
σαν τη θάλασσά της-).
Αυγ-Σεπτ.2010
©ΑΡ




Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...