26/4/17





Yucatán, Chichén Itzá


Semilla de Piedra
(Lila Downs)

Soy hija de un hombre de piedra,
venado con viento parió,
nací del color de la tierra,
de un baño de fuego y vapor.

Busqué por el mundo mi causa,
verdades de otros creí
surgió en mi conciencia la falta
del cielo donde yo crecí.

Volví al refugio de razas de piedra y de lodo:
al seno de sangre manchada por todo,
al campo de infancia y de muerte,
al viento que impuso mi suerte.

Volví a la tierra que mis sentimientos amaban,
donde yo no hallaba lo que yo buscaba,
por este momento he vivido,
hoy vivo mi orgullo perdido.

Σπόρος πέτρας

Είμαι γέννα
ανθρώπου από πέτρα
ελάφι στ’ ανέμου τη γέννα,
γεννήθηκα απ΄ το χρώμα της γης
σε λουτρό φωτιάς και ατμού.

Στις στράτες του κόσμου
αναζήτησα τα δίκια μου
σ΄ αλήθειες άλλων
η πίστη μου
στη συνείδησή μου βλάστησε
η έλλειψη τ' ουρανού
όπου θέριεψα.

Γυρίζω στο καταφύγιο φυλών από πέτρα και χώμα:
στο κουκούλι από αίμα ποτισμένο από όλα,
χωράφι παιδιού και θανάτου,
αγέρας μιλεί
στο ριζικό μου.

Γυρίζω στη γης που οι αισθήσεις μου θέλαν,
όπου δεν βρήκα το ποθητό,
για κείνη τη στιγμή ζήση,
ζω τώρα μια περηφάνεια χαμένη.-


 απόδοση, ©ΑΡ

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...