3/10/16

καταραμένη καταδίκη


Αραχτή

                                                                 Με παίρνω αγκαλιά
                                                                            για να παρηγορήσω
                                                                     τις αδυναμίες μου.
                                              
                                        Παράτησα την ύπαρξή μου
                                                                                                                        αραχτή στον  χρόνο.
                                                     
                 Τώρα πια, κανείς δεν έρχεται να μου πει:
                                                                               «είσαι ολόκληρη».
2010
©ΑΡ (επερχόμενη)

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...