15/5/16

σπάζοντας κρυστάλλους...

οφειλές... πεπληρωμένες...

http://www.bookpress.gr/kritikes/poiisi/cummings-ee-edward-estlin-patakis-erotika-poiimata-diglossi-ekdosiellinika-agglika



Since feeling is first


since feeling is first
who pays any attention
to the syntax of things
will never wholly kiss you;

wholly to be a fool
while Spring is in the world

my blood approves,
and kisses are better fate
than wisdom
lady i swear by all flowers. Don't cry
—the best gesture of my brain is less than
your eyelids' flutter which says

we are for each other: then
laugh, leaning back in my arms
for life's not a paragraph

And death i think is no parenthesis

Αφού το συναίσθημα άρχει


όποιος προσέχει έστω και
λίγο
τη σύνταξη των πραγμάτων
 ποτέ του δεν θα σε
φιλήσει ολοκληρωτικά'
ολοκληρωτικά τρελός
σε μιαν άνοιξη που είναι παντού'
το αίμα μου νεύει,
και τα φιλιά είναι καλλίτερη
μοίρα
απ’ τη σοφία
στ’ ορκίζομαι, αγάπη μου, σε όλους τους ανθούς.
 Μην κλαις
– το καλλίτερο νεύμα του
νου μου δεν είναι τίποτα μπρος
σ’ ένα σου βλεφάρισμα που λέει:
είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο,
γέλα, λοιπόν και γύρε πάνω μου
γιατί η ζωή δεν είναι
παράγραφος
κι ο θάνατος δεν είναι
παρένθεση, θαρρώ.-
*τίποτα δεν διεκδικείται στην απόδοση, μόνο ρυθμός* ΑΡ



Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...