4/1/16

ending

17 χρόνια

Είμαι 17 χρονώ
στα μάτια σου
και 40 και 50 και 60.
Είμαι εσύ
στα μάτια σου,
με τα μακριά, σκουρομελάχροινα μέλη,
αψεγάδιαστα στη γύμνια τους
νευρώδη στην αφή.
Με τα φιλιά της σαμπάνιας
πιωμένα
απ´τις φλόγες που τριζοβολούν
 και πνίγουνε τις νότες
στις ανάσες μας
ανάμεσα στο εσένα
και το εμένα.
Είμαι 17 χρονώ
στην υγειά μας
με το πρόσωπο
χωμένο στο πρόσωπο της νύχτας.
Ήμουν 17 χρονώ
όταν οι χιονένιες νιφάδες
σκεπάζαν  τη χλόη του κήπου κι έλεγες:
«θα χτιστώ στο τζάκι
να μ’ έχεις για πάντα».
Ήμουν 17 χρονώ
σαν γέλαγες πάνω μου
και μ’ έστηνες ολόκληρη
στο άγαλμά σου.
Μια νύχτα,
το τζάκι τινάχτηκε στον αέρα.
Μετακόμισα σε άλλα μάτια.


 Ιαν. 2011
             






οδηγούσα ως τους Διόσκουρους,  πολύ αργά, πετάχτηκες έξω κι έτρεξα  να μας μαζέψω, πάντα σαν τις νταλίκες, όλο ρώταγες, τι θα πει μπαλαμός.. άπατρις κι εσύ...μήνες μετά, ήρθαν κι  οι νταλίκες...






                     

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...