11/12/15

ΜΠΙΛΗ 3 ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ

ΜΠΙΛΗ ΒΕΜΗ (11/12/2012)


ΥΠΑΡΧΕΙ



(...)



υπάρχει πάντα μια γεύση θανάτου

που εξουδετερώνει τον έρωτα.



 "Η σκουριά του Μεγαλέξαντρου"
1978


Ο κόκορας των θεμελίων  (1971)



Ήσυχα ήσυχα

άνοιξε η καταπακτή

που οδηγούσε στο βάθος του σπιτιού

καθόταν εκεί και τραγουδούσε

χωρίς το χυμένο αίμα του

ο κόκορας των θεμελίων



Απ’ την καταπακτή

χάθηκαν πρώτα τα ποντίκια

έφτασαν κοντά στον τραγουδιστή

και πέθαναν

μετά κατέβηκαν ο σκύλος

και η γάτα

και πέθαναν

ο παππούς και η μητέρα

και πέθαναν

ο πατέρας και ο μεγάλος αδερφός

με τη σειρά

κι όταν ακούστηκαν χτυπήματα στην πόρτα

τραβήχτηκαν και τα παιδιά



Ήταν το πιο κρυφό μέρος του σπιτιού



Εκεί άλλαζαν βάρδιες κι αγρυπνούσαν τα παιδιά

μεταγγίζοντας χυμό απ’ τους νεκρούς

στις φλέβες του πουλιού

να φέγγει το τραγούδι του

τη νύχτα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  Φύλακας γραμμών

Δε θυμούμαι πια τον εαυτό μου εδώ
το τραίνο φτάνει
χιλιάδες σπίθες τα φώτα του
ενσωματωμένα στις κόρες των ματιών μου
πίνω στην υγεία της μαυρίλας
που με πότισαν τα τραίνα

Η φωνή μου ακούεται παράξενα επηρεασμένη
από τους φθόγγους των τσακαλιών
με τον απέραντο λάρυγγα

Φως κόκκινο
Κόκκινη νύχτα

Κι ο θάνατος με κόκκινο πηλίκιο


Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...