7/3/15

SOMETIMES

Ο εραστής

Ο εραστής του μυαλού μου
χάθηκε στα άγρια βάτα.
Τον πνίξανε
ανταριασμένες θάλασσες
τον ήπιαν οι ωκεανοί.
Ο εραστής της καρδιάς μου,
την πέταξε
                        σαν τρύπιο πετσετάκι
                                                                            ω! στ’ άχρηστα/
                                                    /ούτε καν/
                             στην ανακύκλωση.
                                                                                 /βέβαια, μια καρδιά
                                                           δεν ανακυκλώνεται/
                                    /ούτε εξάλλου/
                                                        ένας εραστής.
Ο εραστής του κορμιού μου
                                                                  /άντεξε/
θύελλες και πανσέληνο
άγρια σύννεφα/
    /ιριδίζουσες ριπές
των τεσσάρων ανέμων
/εμένα.-

-πάρολι, λοιπόν-




  

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...