16/1/15

Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ

http://youtu.be/hhZ0FnuFQDw



Εκλογές έρχονται, τοπίο επιεικώς ομιχλώδες σε κινούμενη άμμο, είχε σεισμό σήμερα το πρωί ή συνέβη σε άσπρα μυαλά?


http://youtu.be/zSpmAVBWwWY

http://youtu.be/xy1BlhKLL-w




-Κοίταγες με όλα σου τα μάτια λυτά, όταν δέθηκαν φιογκάκι από αλυσσίδες του συρμού, πέσαμε, ήρθαμε στα ίσα μας πια, ούτε δεσμά ούτε κρατήματα.-.




ο πύργος του Ντουίνο



"όλοι οι γελοίοι έρωτες, ακουμπούν και χάνονται, στο μικρότερο κόκκαλο του γόνατος σου.
Διαστρεβλώσεις, υποκειμενικές κραυγές δεν φτάνουν κάτω από το άγγιγμα μου.
Το πλήθος παραληρεί ,ενώ ένας ήλιος μαύρος χύνεται στον υπόνομο.
Κανείς δεν μπορεί να πυροβολήσει τις στιγμές μας,
ούτε η Ευρώπη που καίγεται,
κανείς δεν μπορεί να περάσει τον μαγικό ιστό μας,
ούτε καν οι αρχαίες τραγωδίες ,
ούτε οι ελπίδες, που έγιναν απόρθητα ψέματα.
Φιλώ τον ώμο σου, ο λαιμός σου ένα κύκνειο άσμα στην άκρη των δαχτύλων μου.
Τα περιστέρια πνίγονται τρομαγμένα στα συντριβάνια,
εκεί που ανταλλάζουμε κρυφές πληγές, από μικρές ηδονές που είναι ξυράφια.
Τα μάτια σου στο στόμα μου σαν τρένο,
ανατριχιάζουν οι γραμμές,
κι εκείνο το μικρό σημάδι στο μάγουλο σου μου θυμίζει έναν ανέλπιδο κόσμο.
Χωρίς ελπίδες,
μόνο με τον πόθο να μπω για ώρες κάτω από τα χέρια σου.
Και λίγο να κλάψω από ευτυχία ανείπωτη, μυρίζοντας τα μαλλιά σου.
Και να συρθώ ως τον ουρανό,
εκεί που τεράστια πολύχρωμα παγώνια, πετούν προς το μέρος μας.
Σε αγγίζω,
κι ύστερα γνωρίζω αυτό που δεν εκφράζεται με λέξεις,
οι λέξεις είναι κλέφτες και πόρνες, μπροστά σε έναν ωραίο έρωτα.
Το βράδυ θα κοιμηθείς κάτω από τα βλέφαρα μου.
Σαν ξυπνήσεις τούτος ο κόσμος δεν θα υπάρχει,
θα υπάρχει μονάχα ο αόρατος ιστός μας..
-Ερωτικό-"

© Popi Synodinou


Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...