24/10/14

A POINT OF VIEW

e.e cummings
Από τη στιγμή που το συναίσθημα έρχεται πρώτο
Αυτός που δίνει σημασία
Στη σύνταξη των πραγμάτων
Δεν θα σε φιλήσει ποτέ ολοκληρωτικά΄
Ολοκληρωτικά να είμαι τρελός
Ενώ η άνοιξη είναι στον κόσμο
Το αίμα μου εγκρίνει,
Και τα φιλιά είναι καλύτερη μοίρα
Από τη σοφία
Κυρά ορκίζομαι σε όλα τα λουλούδια. Μην κλαις
-η καλύτερη χειρονομία του μυαλού μου είναι κατώτερη
Από το πετάρισμα των βλεφάρων σου που λέει
Είμαστε ο ένας για τον άλλο: έπειτα γελάς
Γέρνοντας πίσω στην αγκαλιά μου
Γιατί η ζωή δεν είναι παράγραφος
Κι ο θάνατος νομίζω δεν είναι παρένθεση.
[μτφ  Άννα Νιαράκη.]
-Διότι το «κυρά» της Άννας είναι προτιμότερη απόδοση, σαν τις κυράδες του Ουίνδσορ…-
(Αννούλα, thanks)-





Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...