4/7/14

CURIOUS

Μια αίσθηση του περιέργου όσο γυρίζει κανείς προς τα πίσω, κάπου προσυπογράφονται αυτά, έστω και στην απλοϊκότητα της εποχής και της ψυχοσύνθεσης με τις οποίες συνεγράφησαν, περίεργο, τω όντι...


     Όσο εγώ μεγαλώνω

τόσο τα πράγματα

μικραίνουν

γύρω μου.

Αλοίμονο !

Πόσο μικρός

θα είναι ο κόσμος

όταν θα ‘χω πεθάνει

                                                                  Πρώτα είμαι άνθρωπος.

                                                                    Ύστερα γυναίκα

                                                                              και μετά όλα τ’ άλλα.

 

 

Τ' αμαρτήματα της φυλής 

 

Για μας απόσταση δεν υπάρχει.

Χτες δεν υπάρχει.

Το χτες είναι και σήμερα,

θα είναι κι αύριο.

Η σπαραγμένη μας αναζήτηση,

μετράει τον παλμό της

πάνω στις χορδές του αβέβαιου.

Ο αντίλαλος της κραυγής μας,

χτυπάει στις πέτρες

του λαβύρινθου,

σα σε χαλασμένο ηχείο. 

Η Αριάδνη χάθηκε

στα μάκρη των καιρών.

Τα αμαρτήματα της φυλής

είναι και δικά μας αμαρτήματα.

 

Τερέζα Παπαδόγιαννη- Ρούβαλη



 

 

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...