20/2/14

KURT´S BIRTHDAY



La sal

El salado sonido
de tus labios
sobrepasa todos mis sentidos
No hay oler, ni hay mirar,
No hay sentir, ni hay tocar
no hay hundirse en mí,
en tí.
Ypervuela sobre mis sentimientos
yacientes en tierras secas
Y obscuridad.
A vuelo de pájaro
vivimos.
A vuelo de pájaro
estuviste.
A vuelo de pájaro
me consolé.
A vuelo de pájaro
sentí tu sal.
En tierras vacías
En tierras lejanas.
¿Y tú, dónde estás?

ΤΑλάτι

Ο αρμυρισμένος ήχος των χειλιών σου
ξεπερνάει όλες μου τις αισθήσεις.
Μη μυρωδιά, μη βλέμμα,
μη αισθάνεσθαι, μη άγγιγμα.
Μη βύθισμα εντός μου,
εντός σου.
Υπερ-ύπταται επί των αισθημάτων μου,
κείται πάνω σε στέρφα γης
Και σκότος.

Σ΄ένα τίναγμα φτερού
ζήσαμε
Σ΄ένα τίναγμα φτερού
υπήρξες.
Σ΄ένα τίναγμα φτερού
παρηγορήθηκα.
Σ΄ένα τίναγμα φτερού
ένιωσα το αλάτι σου.
Σε γαίες κενές
Σε γαίες μακρυσμένες.
Εσύ, πού βρίσκεσαι τώρα;










Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...