14/9/13

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΝ ΚΕΝΩ



* Λείπει η υπογεγραμμένη/Λείπει η υπογεγραμμένη

Tα ομοιώματα
Τα πρωϊνά
στήνω στο ικρίωμα της ημέρας
τα ομοιώματα των ονείρων
με χωλομένα μέλη
κατάντικρυ στον ήλιο.  
Τις νύχτες
η παρομοίωση της μέρας
στραφταλίζει στον ορίζοντα
του εσύ.
Όταν έρθει το σούρουπο
θα είναι άλλα τα θέλω.
Απρίλης 2011

Μηδέν άγαν



Ποτέ να μην μου κοπούν



τα χέρια από τους αρμούς

όταν τα έχω

υψωμένα σε ικεσία


διαθέτω κι εγώ ματσέτε.

Ποτέ να μην μαθευτούν

 λεπτομέρειες

της λεηλασίας.

Μηδέν άγαν

των γιατί

και των διότι

Ποιούς αφορούν εξάλλου?

Ο σκαντζόχοιρος

έχει χίλια αγκάθια

ένα να σε ματώσει,

τι να σου κάνουν τα αντίδοτα
για πες, τι?...


Οκτ. 2012
της Λίνας:







Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...