31/1/13

ΜΝΗΜΕΣ ΘΕΑΤΡΟΥ


Σε ηλικία 88 χρονών μας άφησε η ωραία ηθοποιός Βίλμα Κύρου.
 Στον κινηματογράφο έπαιξε στις ταινίες «Όμορφες μέρες» (1970), «το όνειρο της Κυριακής» (1970), «Αγωνία» (1969), «Οικογένεια Χωραφά» (1968) και σε πολλές ταινίες της τηλεόρασης.

Προσωπικά, της οφείλω την πρώτη παράσταση θεάτρου που είδα ποτέ στη ζωή μου, στην γενέθλια μου πόλη το Ναύπλιο, πρέπει να ήταν το 1962, στο κινηματοθέατρο Τριανόν. 'Ηταν "οι δέκα μικροί νέγροι" (10 μικροί Ινδιάνοι ο πρωτότυπος τίτλος) της Άγκαθα Κρίστι. (μπορεί γιαυτόν τον λόγο να έχω αγαπήσει την συγκεκριμένη Βρεττανίδα συγγραφέα και να έχω τα άπαντά της στις τότε εκδόσεις τσέπης Λυχνάρι σε κάτι κίτρινα βιβλιαράκια).

Ένα απόσπασμα του έργου σε πολύ ωραία απόδοση:

http://youtu.be/z1XB8vHqsio

Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...