10/10/12

India Song

Στον Α. με όλη μου την αγάπη

Με πόναγε
ο γυλιός μου
να μου τον αλαφρώσεις;
don’t bother-
Περπάταγα
γυμνοπόδαρη

χάζευες τα μεταξωτά
χωρίς σχόλια.


Είπα,
το Νεπάλ
μας περιμένει πάλι
με τα καλλίτερα
\μη σκεφτείς
ανέφελες επιστροφές…

- γιατί συννέφιασες??

δυο πληγές
μου έσκαψε

το γυάλινο γαλάζιο σου
μάτι,

Προσποιήθηκα ένα σάρυ

να κρύψω
τις συνήθεις ρεύσεις κρεμ.

Όταν βγήκαμε
στα βρομόνερα

ο ήλιος χρύσιζε
τα μαλλιά σου
και τα χέρια σου
γίνανε πάλι φιλικά,

απιθώσανε δυο έγνοιες
στους ώμους μου
και σηκώσαν πολλαπλές.

Έγινε φως-
το μοναδικό σου χάρισμα:

Ένα χαμόγελο
σαν να σε λέγανε

Άγγελο.

Δεν είχα γυλιό

Δεν είχα φως
δεν είχα βλέμμα

μόνο τη γνώση σου

Μ΄αυτήν έμαθα
να πορεύομαι/-

Αύγουστος 2012


Hadjidakis-Fleury Dadonaki: I love you - Σ' αγαπώ

Που πια δεν έχω τίποτε άλλο Μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου Να μυρίζω από σέν...